Nojjig..tips tack!!

På onsdag blir det första turen in till stan, vi ska till Bvc, skriva papper att Rickard är pappan, jag behöver fler amnings linne mm. Jag är lite nojjig bara för stadsturen.. När Walle vaknar vill han ha mat direkt bums.. man kan ju inte slänga upp tuttarna var som.. Har ni tips? Vart är lite amnings vänligt? Känns som man måste ta en fika för att amma liksom.. Jag har jobbet också i värsta fall men annars liksom.. Kanske bara jag som är nojjig eller var ni mä det?! Kraam



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hmm jag hade inte velat ha min ny kläckta bebis där det är mycket folk med tanke på rs virus. Så väljer du att amma på ett fik så se till att det är ett lugnt fik med lite folk :). Och jag hade inte gått in i några affärer med honom... Fast det är jag som är nojig med sådant :). Kram

2013-03-04 @ 19:56:24
Postat av: Ullis

Håller med Hanna där faktiskt..det är så mycket influensa på gång överallt. :( Du är alltid välkommen upp till mig också på jobbet när du vill, vi har ett vilorum där du kan sitta helt själv. Tyvärr är jag inte där imorgon, men typ alltid annars. ;)Passa på o ge honom mat på BVC om han är sugen då❤vet att vi pratat om detta förut o nojan om att inte vilja amma var som helst släpper när din älskling är hungrig❤Lycka till gumman, det kommer gå bra! Kram

2013-03-04 @ 20:46:24
Postat av: sandra

Ska inte gå i affärer, vill ju inte behöva ta en fika för man ska amma men kan ju inte sätta mig på torget direkt.. Rickard får stå ute när ja springer in o köper mitt minne.. sen är det bara bvc o socialförvaltningen vi ska till..

2013-03-04 @ 21:17:54
Postat av: Josse

Kan du inte amma honom direkt innan ni kör hemifrån eller på BVC? Då borde han ju inte va hungrig direkt när han vaknar. Ta med en filt om du ändå behöver amma så du kan gömma bröstet och Walle när ni har er privata stund. Hade nog också undvikit kaféer och butiker än så länge. Det är fan virus överallt nu vid den här tiden. Kram!

2013-03-04 @ 21:24:19
Postat av: Josse

Förresten, kan man inte skicka in papprena till socialförvaltningen?

2013-03-04 @ 21:25:58
Postat av: sandra

Nej tyvärr josse man måste gå dit båda..

2013-03-04 @ 21:33:32
Postat av: Malena

Sandra, jag har ammat i bilen ett par gånger när de "krisat". Verkar som kusinerna har samma aptit. Elli skulle tvunget ha mat idag bär vi var på info för babysimmet. Lilla matvraket. Men som de andra oxå skrivit, nojjigheten släpper! Puss

2013-03-04 @ 21:40:33
Postat av: Challe

Förstår din nojja, det kände jag med första gångerna man skulle in till stan. Jag har haft gamla jobbet som tillflykt om det skulle bli bråttom. Men jag tror inte att du behöver vara orolig att han ska vakna..det finns ju inget mer sövande än att åka vagn på kullerstenarna :) Jag trodde Juni skulle vakna men hon sov så länge vagnen var i rullning när hon var så liten. Så amma det sista du gör innan ni åker så kommer det säkert gå jätte bra!
Kram

2013-03-05 @ 08:57:04
URL: http://challekarlsson.blogg.se
Postat av: Fia

Han är så söt sandra! Jag smälter!

2013-03-06 @ 09:39:05
URL: http://www.finafiias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0