Lyx fredag!

Natten var inte den bästa, Walle hade svårt att somna om efter han fått mat.. jag gav upp och la han brevid mig i sängen, han tar inte napp ännu så det ända som dög var att jag tog fram bröstet..Han vill ligga såå nära! Han låg o myste lite tillslut somnade vi båda! Han äter var 3e timme på natten någon gång har det tom gått 4timmar! Skönt!

Kl 10 idag kom Jenny med god frukost till oss, en nalle och bit leksak till Walle! Gulligt! Vi snackade mkt bebis och förlossning såklart..

Kl 12 kom Josse på besök så Jenny och Josse han träffas liten stund innan det var dax för Jenny att hämta barnen!
Josse hade fika med sig och en fin pyjamas till Walle!

Glömde ta foto på Jenny, men lyckades komma ihåg att ta på Josse!

Tack för idag tjejer!

Rickard har stor handla på maxi idag, massa gott till mello myset imorgon med Linda o Robin! Jag gjorde pizza och Walle invigde gymet..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0