Härliga sol, jobbiga nätter..

Japp det är en bra kombo för solen gör mig lite piggare än vad jag faktiskt är haha.. Walle har haft lite konstigheter för sig nu några nätter, velat vara nära och velat ha mat rätt ofta.. vaknat jätte ledsen, tröstat och han har somnat i min famn men när jag lagt honom ifrån mig blir han ledsen igen, han vill gärna sova på sidan men får hjälpa honom mä det :-) haft bra rutiner innan på natten men nu senaste veckan så äter han oftast vid 21.30-22 och somnar efter sen har han vaknat typ 00.02.03.05.06 vill inte äta varje gång men nästan, tänkt min mat kanske inte är så tjock längre men måste den vara för på dagarna håller han sig 3-4timmar.. tillväxt igen?! Försökt lära honom ta flaskan men inte fått rätt på det ännu..

idag var Cissi och hennes Mira här på frulle, Mira är född 3 dagar innan Walle! Trevligt!

Jag o Walle körde sedan ut en runda till Landön mys!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0