Härliga fredag ♥

När jag var gravid fick jag följa med fina Malin på några dejter i hennes mammagrupp! Idag kom dessa 4 härliga tjejer till mig med sina gobitar!
Det var verkligen full rulle, dem är ca 9månader, 10månader och två av dem har fyllt ett år!
Vi åt lite kycklingsallad, sen kaffe och kaka!
Frida den ena tjejen har lilla Signe tillsammans med min gamla klasskompis Niclas, roligt! Fick inget kort på söta Signe ser jag nu..snyft!

Frida leker med Walle..

Malin ♥

Frida busar med Nelson..


Malins lilla Erik


Ida och hennes Charlie


Lisa och Erik


Fick fina o goda saker..





Walle myser i soffan..




Ikväll bjöd jag in oss hos Petra, hon bjöd på lax mums! Till efterrätt chokladtårta, grädde och jordgubbar.. jag tog 2st hoppas Walle ska fixa det nu..Han var 5-6v när jag testa sist.. älskar ju jordgubbar!!

Trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh vad mysigt ni ser ut att ha haft de :))

2013-06-15 @ 10:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0