Vilken överraskning!

Jag kunde inte skriva igår om lördagens överraskningsmiddag för mig o Rickard, jag hade liksom inga ord och när jag vaknade trode verkligen att jag drömt allt! Det började när vi firade Sofie o David, jag blev så sugen på Petras köttfärslimpa så jag ville att vi skulle äta det inom en snar framtid.. dagarna gick och för typ 1.5v sen fick ja sms om vi kunde käka det lör 19e..vi och sofie med fam.. Vi bestämde det och det var inte mera mä det! Så i lör ringer Bella o undrar vad vi ska ha på oss om vi ska vara fin klädda för Sofies Johan hade gått in för att det va fin middag så om Rickard mä kunde ha skjorta..javisst sa jag och tyckte inte det va konstigt då det va lör och Johan bara hade träffat Petra typ en gång! Jag däremot har inga fin kläder som passa så tog byxor o en topp! Bella ringde o va rastlös o fråga om hon fick komma en stund och det fick hon, jag höll på att fixa mig och hon tog över..plattade mitt hår och sminka mig..inget ovanligt heller :-) Vi åkte vid 17.45 till Petra, Robban öppna fin ingången och sa vi fick gå det hållet för Philip hade lastat massa fiske saker i vanliga hallen! När vi stampar in börjar massa människor sjunga grattis låt..minns faktiskt inte vilken..mitt hjärta stanna, tårarna spruta och jag han inte tänka så mkt..Dem första jag ser är Anna o Sandra.. Detta va inte sant.. Där va så mkt folk.. Va dem där för våran skull? Ja har sagt vi får fira oss i sommar och ja hade inte alls förväntat mig detta! Dem hade gjort snittar, middagen var så god..oxfile,fläskfile,potatisgratäng,sås o sallad! Anna hade gjort en underbar tårta, sen gotte på det! Det var en fantastisk kväll! vi fick tom ett presentkort på 2500kr på ystad saltsjöbad..aldrig varit där! Kommer aldrig kunna tacka tillräckligt för denna kvällen!














































Tack alla för en fantastisk kväll!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ser ut som en bra kväll! :) Är så himla ledsen att vi missade det...ville ju så gärna varit där! Kramis

2013-01-21 @ 18:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0