vaggar fram..

ikväll kom jag på mig själv att jag börjat vagga mig fram nästan, ikväll har jag haft full rulle i magen och det känns som han fixerat sig.. haft ett väldans tryck neråt idag.. får se vad barnmorskan säger på tisdag! På den känslan jag haft och har gogglat på fick jag fram fixering och foglossning.. har haft lite mer ont än vanligt mellan benen idag :-/ Fått tips idag av en vän ang förlossningsbrev osv.. Jag tänkte inte skriva ngt för vet ju inte alls vad ja vill ha för smärtlindring, men det finns så mkt annat man kan skriva och jag ska nog göra det eftersom jag är så rädd! Snart dax att packa väskan mä även om det kan bli många veckor innan det blir dax :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0