Tina o Milla!

Haft en jätte mysig förmiddag med två goa töser! Vi åt lite frukost och traggade lite skit, mkt bebis snack blev det! Lilla Milla hade en present med sig som dem köpt i Åhus!


Det är första gose djuret hihi! Jätte tuff! Solen sken och vi blev sugna på en liten promis då sa Tina att det var ju synd att jag inte tog med min vagn! Det var bara att ta bort plasten från min och prov köra den, jag körde mest såklart utom förbi mina grannar då kanske dem trott att jag redan fått bebis :-) Den kändes lätt och smidig, tina blev oxå lite förälskad hon har själv en urban jungel! Det blåste kallt men vi gick 45min sen orkade inte mina ben mera! Sov en tim när dem åkt hem! I eftermiddag har jag strykt bebis kläder o tvättat lite.. ångrar jag köpt så mkt i st 56 nu när vi väntar en jätte bebis haha!



Smsa Petra o fråga om dem ville spela lite kort så vi ska strax dit!
Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken mysdag du haft :)

2013-01-11 @ 17:13:15
Postat av: Malena

Va inte orolig för stl på kläderna. Han kommer behöva ja stl 56 i början ändå o de kan gå ett par bodys o byxor per dag i början :). Elli kan fortfarande ha stl 56 i en del kläder o hon väger 5,4 nu. Du får gärna komma o hälsa på oss någon dag om du har lust o ork. Kram
Ps. Eloge till dig som stryker bebiskläderna! Va du är duktig! DS.

2013-01-11 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0