Ska försöka sova..

Ligger på soffan, tittat lite på tv..han har bökat runt en massa i magen! Man hittar ingen skön ställning direkt.. Älsklingen gick och la sig vid 21 han ska upp 02.45.. han ska köra till malmö nu tre nätter i rad..Det vågar jag inte säga till mamma :-) hon är lite nojjig hihi! Skönt för han slutar vid 11.30 då har jag ju inte varit uppe så många timmar :-) Jag vet att det finns andra jag kan ringa om det skulle vara ngt akut! Foglossning nu ganska ordentligt, inget skönt..idag har jag haft så ont i ljumskarna att jag skippade min lilla promenad..hoppas det känns bättre imorn! Vart kom kylan ifrån? brr..den ökade kraftigt idag..svin kallt nu! Imorse var Jenny här på frukost jätte mysigt, hon hade mä en passande present oxå gulligt! sovgott!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att Rickard kommer hem så tidigt om dagarna :) får hoppas att inget händer när han e iväg..

2013-01-16 @ 09:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0