Lyckades i år..

Yes i år lyckades jag med mina jul stjärnor men idag fick dem faktiskt åka ut hihi.. dem brukar hinna dö innan julafton haha!


Jag fick hämta ut en chokladtårta och tårtspade på maxi snällt att få present när man fyller jämt :-)



Igår kväll kom fina Ullis hit, vi åt pasta och köttfärssås, traggade skit och bara myste i soffan! Hon kallar bebis för Bosse :-) så hon retades med honom och fick sig några buffar tillbaka! Blev en kopp te och en chokladbit oxå! Mysigt att ha henne här!

Fullt upp idag! Bakar lite fall några vill komma på fika imorgon.. Inte bjudit in några för har varit svårt att planera men alla är välkomna får bli lite öppet hus!

Idag säger vi grattis till bästa svärmor! Lyckligt lottad som fått en så fin extra familj ♥ Det känns som hon får ha sin födelsedag för sig själv :-)




Kommentarer
Postat av: Anna Johnsson

Bosse verkar va på tapeten..:) Lillebror kallar vår kommande också för Bosse?!?!:)

2013-01-30 @ 15:20:33
Postat av: Anna

Inte visst ejag att du bloggar fortfarande!! Ojoj va mycket jag har att läsa ikapp nu!!!

Pussen

2013-01-30 @ 18:37:17
URL: http://heddassyskon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0