Lördagen..

Igår hade vi ganska fullt upp.. Rickard sa när vi vaknade att han behövde in till stan..jag ville hänga mä såklart men jag fick gå ensam en stund.. han skulle nog kolla present till mig :-) glömt att jag fyller 30 på torsdag man har liksom lite annat i huvudet :-) får kanske ha lite öppet hus kalas på tor fall ingen bebis har kommit eller hmm hur ska jag göra? får ta det på tor!
Vi fikade med Malena, Marie och Elli innan vi åkte hem!

Kl 17.30 hämtade vi Sofie o Johan och körde till kosan och mötte upp Linda o Robin för lite god mat innan vi gick till Mattias fest! Tyvärr åkte vi hem redan kl 21 för jag blev trött och fick lite värkar så ville bara hem och lägga mig.. skulle kanske inte gjort det för när ja kom hem o vilat ett tag var allt normalt igen.. haha!
Varit rastlös idag.. siktade in mig på att åka till mamma och få mat men dem skulle iväg typiskt.. får laga mat själv ist.. har tvättat, städat toa, vilat och är himla rastlös...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0