Hemma dag!

Känns som typ varannan dag blir mys dag hemma, igår kväll fick jag väldigt starka sammandragningar.. jag gick och duscha och sen la jag mig på soffan.. fick väldigt ont mellan benen så jag kunde knappt resa mig och flytta mig till sängen.det gjorde så ont att gå.. hade ont varje gång jag skulle vända mig.. foglossning är trevligt haha!
Idag har det varit jätte lugnt igen! Vi får väll se hur det blir ikväll! Försöker ställa mig in på att gå över så har saker planerade på lördag om jag orkar :-)
Imorgon kommer Malena, Miche o Elli på lite fika, ska bli trevligt..
Idag har jag torkat av vaggan vi har fått låna och bäddat madrassen men lakan behöver ett litet täcke och sådant skydd man har runt om..För det har man väll på vagga oxå eller nej? Perfekt liten vagga att ha brevid sängen som dessutom gungar väldigt bra :-)

Min blogg har ökat med dubbelt så många läsare sen jag blev gravid typ.. Några som vill göra sig tillkänna, vatt kul att följa era bloggar oxå! kram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Nu är det nära! :)

2013-01-23 @ 18:30:48
Postat av: Anna

Åh foglossning suger, rent ut sagt!Lider med dig, vet precis hur det är. Andra gången fick jag det redan i v 12-13. Men tack i lov försvinner det ju när miraklet anlänt! Spännande att det är så nära nu:)

2013-01-23 @ 19:21:48
URL: http://www.franskanetillnorrland.blogg.se
Postat av: Challe

Fin vagga!

Sist vi va på BVC så var Juni ca 59 cm lång och vägde 5090 g. Men tror att hon har rundat till sig lite mer den senaste v :)
Just nu har hon stl 62/68 eller ren 62. Men några 56 kläder kan hon ha om dem e stora i storleken :)
Nu har man svårt att komma ihåg hur liten hon var i början :)

Snart snart får ni träffa er lilla kille, så spännande!

Kram

2013-01-23 @ 21:40:37
URL: http://challekarlsson.blogg.se
Postat av: Michan

vad fin den var, helt underbar.

2013-01-24 @ 10:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0