Härligt och charmigt besök♥

Idag kl 10 kom Malin och Erik på frukost! Längesen jag träffade dem nu, Erik hade växt så mycket på dessa 5v som jag inte sett honom kändes det som!
Jag hade ju lite resorser plötsligt här hemma som lekmatta och barnstol perfekt haha! Det har jag ju inte haft tidigare! Jag hade frågar Malin om hon hade lite gamla bebis kläder man kunde få köpa och hon tog mä massor, som hon sa vissa saker är bara tvättade en gång.. dem hinner inte använda det.. Känns onödigt.. Jag fick så mkt fint för en löjlig summa.. Så tacksam ♥








Kommentarer
Postat av: Fia

vilket charmtroll, supersöt!!!

2013-01-29 @ 18:20:23
URL: http://www.finafiias.blogg.se
Postat av: Linda

Söta Erik :)

2013-01-30 @ 12:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0