Fika gäster!

Vid lunch kom Malena, Miche och Elli med frallor som vi fikade på! Jag fick även choklad och skvaller, tack! Jätte mys att träffa dem..Elli är två månader nu tiden har gått så fort! Jag glömde ta foto på sötnosen :-( Vi sa att vi ska försöka ses lite oftare!

Jag bakade kärleksmuns idag som jag ska bjuda jobbet på imorgon! Ska fika mä dem imorgon eftermiddag! På fredagarna jobbar ju alla så då får man passa på..lovat länge nu men inte blivit av.. jag var där i tis men då jobbade bara 5st så det räknades inte tyckte vissa som inte va där..kul att man är saknad!

Jag ska fika mä Syster oxå imorgon och sen fixa håret..fullt upp! Rickard kom hem från jobbet idag vid lunch med feber stackaren han mår inte så bra :-( så nu får bebis vänta!

Ska ju inte läsa massa förlossnings berättelser men nu har jag gjort det igen haha.. Alla säger att man tillslut blir redo men jag undrar när min sån dag kommer ;-) Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0