Ensam måndag..

Idag började Rickard jobba igen efter att han har varit lite ledig! Alltid skönt att ha han hemma! Jag åkte till maxi med Petra i eftermiddags, jag o Bella skulle baka morotskaka idag..mmm den blev jätte god! Så blev lite till frysen! Mamma ringde när jag va på maxi hon ville bara kolla hur det var med mig, om det nu går så är hon mera närvös än vad jag är hihi.. När Petra släppte av mig hemma så kom mamma hit :-) Jag var helt slut efter maxi haha! Haft lite ont ikväll i magen, duschat varmt nu så får hoppas det går över..men är bara att vänja sig vid kraftiga samandragningar tror jag ;-) imorgon bitti är det dax för barnmorskan, vi får se vad hon säger! Trode det va slut med blod proven men tydligen dax imorn igen..:-/Nu ska jag fortsätta att kolla på tv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0