En Åhus tripp..

Idag var jag tvungen att göra ngt, hade inte ont o kände mig pigg imorse! Smsa min gamla kollega som nu är chef i Åhus om han jobba idag.. Åkte ner till honom och hälsade på..tragga skit och kollade hur han hade det! Verkligen skillnad på butikerna och storlekarna! Sedan gick jag till apoteket, ett gratis paket jag beställt var tvungen att hämtas ut i åhus! Hälsade på mamma en stund, sen var det lagom att åka hem till älsklingen! Imorgon har vi inga planer får se vad som dyker upp :-) Det ovanliga i detta gratis paketet var att det inte fanns några mamma tidningar utan bara pappa tidningar :-)



Kommentarer
Postat av: Linda

Snacka om snopet haha :) du kunde ju fått nåt litet i alla fall :)

2013-01-18 @ 08:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0