åååå..

Hade bestämt att vi skulle ha vaggan som vi alla haft och som Ebba hade senast men idag när jag fick hem den ser vi att den är förstörd och att den inte går att använda..den har stått i ett garage länge nu.. Den var inte fräsch alls.. hade ju tänkt att ha den i vårt sovrum och den hade vatt lätt att flytta på om man velat ha den i något annat rum.. hmm får tänka om.. Hade ju velat ha en söt vagga!
Idag har jag bara varit hemma och vilat mig efter helgens fest :-) Gjorde god middag till oss idag som vi nyss käkat..pannbiff, potatismos och svampsås.. Så skönt med Rickard han är verkligen underbar, han förväntar sig inte att maten ska vara klar när han kommer hem, han förväntar sig inte ens att jag tagit upp mat ur frysen, han tycker inte att jag behöver göra massa här hemma han är så underbar! Sen fixar jag o grejar såklart ändå! Jag sover på eftermiddagen och det är så skönt! Verkligen vatt en slapp dag idag! Imorgon vid 10.30 kommer Jenny med frallor, ska bli mysigt! Kul med fika gäster! kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Rickard e så himla bra å vilken underbar pappa han kommer bli :))

2013-01-14 @ 22:14:31
Postat av: Linda

Hoppas de löser sig med vaggan <3

2013-01-14 @ 22:15:34
Postat av: Cilla

Ja tror min mamma har en vagga som jag o chrille har haft när vi var små :) den kan du säkert få ha! Men tror chrille har den! Slå mamma en signal :) kram cilla

2013-01-15 @ 09:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0