Vad ska jag göra idag?!

Hmm vad ska Sandra hitta på idag? Man vågar inte planera för mkt eller för många timmar fram för man vet inte riktigt vad man orkar o känner för..
Rickard ska till Olearys o käka med några vänner men känner att det stället är inget för mig i detta läget! Många är sjuka och det vill jag inte riskera att bli.. Petra o co ska se Johan Glans i Lund men det vågar jag nog inte hänga mä på man vet ju aldrig, inte för att det skulle gå så fort men inte kul att sitta där om man börjar få känningar eller börjar må dåligt på ngt sätt.. Mamma o Bella jobbar o Sofie ska på middag/fest! Jag tror det blir Schlager i min ensamhet i soffan orkar nog inte iväg..hmm.. får se hur kvällen blir..Schlager bebis känns tajt om vi inte ska behöva vänta till nästa lör. kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0