Sjukhus koll..

Hade tid imorse kl 8 för att kolla fostervatten, hur bebis mår och hur pass min livmodertapp var mogen.. Gjorde ctg först 10min sen kollen på fostervattnet var bra fanns mkt kvar.. hon kunde inte svepa hinnorna fullt pga att min livmodertapp inte var så mogen! Läkaren ville jag skulle göra en ctg till på 30min så bara att koppla på sig sladdar igen! bebisen va vild och lite höga hjärtljud men efter 30min blev det godkänt. Sedan fick vi en ny tid för samma kontroller..så bara att åka hem! När vi är i viby ringer läkaren o ber oss komma om en tim igen för det kändes inte bra att skicka hem oss då hon funderat o nog tyckt bebisens hjärtljud skulle gå ner lite till.. fick en klump i halsen.. åkte till fantasi o fika sen in igen.. då var hjärtljuden bra igen och vi fick åka hem! vilken dag!

Hem o vila, Rickard blev lite rastlös i eftermiddags så vi våldgästa Malena,Miche o Elli.. Dem bjöd på god mat, bebis mys o på spåret! Nu ska ja sova tröttis! Tack för all stöttning idag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0