Mysdag!

I förmiddags kom Sofie och Anna på besök, vi snackade om allt möjligt, alla behövde ventilera lite! Walle trivdes med deras besök, han somnade så gott på Annas bröst! Rekord idag i bajs blöjor, herregud var kommer allt ifrån hihi, hinner knappt byta förrän det är dax igen..hihi!

Rickard var på maxi och handlade idag, han lagade en god middag.. han bjöd på ryggbiff.. Walle sov så vi kunde äta i lugn och ro.. Sedan somnade jag en stund i hans trygga famn ♥ mysigt att bara kramas, man får inte glömma bort varandra!

Sovgott mina vänner!







Kommentarer
Postat av: Josephine

Mysiga bilder! Är det du på tredje bilden?? Var kom dom brösten ifrån?!? ;)) Kram!

2013-02-28 @ 22:56:40
Postat av: sandra

Haha josse vänta du bara ;-) maten ska ju räcka till vår stora gosse :-)

2013-03-01 @ 06:27:53
Postat av: Josse

Hahaha! Jag trodde det var Anna Azouz först.. ;) Hopas du får behålla dom ett tag! ;)

2013-03-01 @ 10:17:25
Postat av: Linda

Gör ett nytt försök att kommentera... Hoppas de funkar :)

Han e så himla söt er lille Walle :)

Började oxå fundera på om de va du på sista bilden... Shit va dom har vuxit :)

2013-03-01 @ 12:11:06
Postat av: Anna

Va fan, jag har väl inte så stora tuttar? Haha!!

2013-03-01 @ 19:54:35
URL: http://heddassyskon.blogg.se
Postat av: sandra

Haha anna tydligen?! ;-)

2013-03-01 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0