Ååå söta!

Som jag berättade innan gav jag min barnmorska tulpaner och choklad i tisdags på sista besöket hos henne, hon blev ju så rörd o började gråta..hon pussa mig på kinden och sa gå nu mä dig ;-) hihi.. Av en slump såg jag idag att hon hade facebook och vi hade några gemensamma vänner.. ibland ser jag andras sidor om någon av mina vänner gillat eller kommenterat ens sida..
Nu blev jag röd över att hon nämt mig på sin facebook..


Varit på maxi med Bella o Robban haha det var ett äventyr :-) Köpte vaniljhjärta och bjöd hit mamma,bella o sofie på fika! Jag visste mamma slutade 15 smsade henne..
-köpt vanilj hjärta kom o fika om du vill..

hon läste det snabbt som att köp vanilj hjärta och kom.. stackars mamma körde hela åhus o leta hjärta..hon köpte hjärt bakelse istället..så fika hade vi..
Skulle aldrig bett mamma köpa fika med sig men läget är ju som det är nu och hon hade nog inte räknat med att jag vatt på maxi..hihi!

Nu ska det lagas god mat och fruktsallad ♥♥♥

Glad alla hjärtans dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh vilken söt barnmorska :)

Gott med fika :))

Glad alla hjärtans dag till dig oxå ❤

2013-02-14 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0