Jobbig söndag..

Igår var en hemsk dag, ingen passade lille Walle :-/ visst har han alltid sovit väldigt lite både dag som natt men han är alltid glad och pigg på dagarna men igår funka inget, det började redan i lör när vi var på trevlig fest hos mina svärföräldrar.
Igår var det mkt skrik och inget dög, han somna i min famn till slut på dagen men det gick inte att lägga honom i från mig, han åt hattigt och ville knappt leka bara ledsen.. Ville bara hem i från liten stund igår kväll när han somnade vid 19.30 så körde till maxi och köpte godis bla..när jag kom hem kämpade Rickard med Walle han hade bara nanat 20min typ..
vet inte vad som stör honom när han sover.. på natten är det max 2,5timmes sömn innan han blir ledsen och man får somna om honom eller ge mat..
Vi är vana vid glad o pigg Walle.. Va jobbigt igår och mkt tårar..sa till Rickard att jag nästan önska det var jag som började jobba idag, så får man väll inte tänka ens för då är man väll världelös och allt annat.. Rickards 6veckor sa puff!!
Det är inte alltid en dans på rosor! Jag är så himla trött, imorse åkte jag ut till mamma så fick jag massa hjälp med Walle, linda o robin kom mä fika mysigt ♥ Kom hem nu vid 20..



















Kommentarer
Postat av: Frida

Vet precis hur du har det för så har vår bebis varit sedan midsommar. Sover ibland bara 45 min på natten innan hon vaknar igen å hon somnar inte om så lätt som hon gjorde innan heller så just nu är jag mer död än levande! Visserligen sover hon oftast 3*60 på dagen och det är välbehövligt för oss alla!! Varenda kväll tänker jag "nu vänder det" men nej!! Du är inte ensam iallafall!!

2013-08-05 @ 22:24:12
Postat av: sandra

Usch ja det är jobbigt Frida, hur gamal är eran bebis? Tror Walle besväras av att det nog är en tand på g..

2013-08-06 @ 10:56:52
Postat av: Challe

Dem där tänderna är inte alltid så roliga:(
Juni fick feber och sov med jätte dåligt förra v när hennes tänder där uppe va på g. Jag fick tipset att stryka lite flytande Alvedon på tandköttet med en tops. Du kan ju prova och se om det hjälper honom..

Hoppas att det vänder snart så du/ni får sova!

Kram

2013-08-06 @ 11:09:09
URL: http://challekarlsson.blogg.se
Postat av: Fia

stackars lille hjärtat och stackars er, behöver ni paus får du gärna lämna honom till mig, jag gosar gärna bebis även om han skriker hela tiden... bebismys är det bästa när man inte har någon själv.....kram

2013-08-06 @ 21:19:11
URL: http://www.finafiias.blogg.se
Postat av: Frida

Vår lilla är snart 6 1/2 mån!! Inga tänder här, bara utvecklingsfas tror jag!

2013-08-06 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0