En stund för mig själv..

Jag kan rek Anna Nord som har sin egna salong där hon bor i legeved! Jätte mysigt! Hon har jobbat på hälsa och helhet bla.
Hon är underbar Anna och tar verkligen hand om sina kunder. Man kan gå dit ensam, med en kompis eller i grupp! Jag brukar välja valfri timme, kostar 600kr då får man göra vad man vill och hinner på den timmen, brukar bli färg på fransar, vax och färg på bryn, massage, lätt make upp eller fint nagellack tex.
Idag tog jag bara vax och färg av bryn och färg på fransar..Under tiden färgen satt fick jag även hand och huvud massage 5-10min underbart kostar 320kr.

Anna är även super duktig på smink, brud och fest makeup. Säljer massa bra produkter mä!

Gå in på hennes hemsida och titta, lovar ni blir nöjda! Kanske någon av er varit där?
www.ruthohilding.se













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0