Sovmorgon,god frukost o slappe söndag!

Idag vaknade jag kl 9, lät Rickard sova till nästan tio innan jag väckte han :-) Vi åkte til maxi och pantade burkar o flaskor för 170kr haha.. Handlade god frukost som vi fixade när vi kom hem! Vi skulle egentligen åkt helsingborg-helsingör med Rickards fam men blev tyvärr inte så för Rickards morfar blev sjuk och inlagd på sjukhus igår :-( Hoppas han snart är på benen igen! Var bla en julklapp dem hade fått av oss så vi tar det en annan gång!
 
Nyss slängt in en falukorv i ugnen och satt på potatisen till lite god mos, så sugen på det :-)
Var och kollade på Rickards match hade gjort varm chokladmjölk som vi drack, kändes som höst :-) mysigt!
 
Igår gifte sig Emelies mamma o hennes gubbe Janne i hemlighet, dem hade bjudit in dem närmsta släkten till kalas för att fira Emelie mamma som fyllt år trode dem, men det fick dem veta när dem kom att det va en liten bröllopsfest! Emelie hade frågat Bella om hon ville sjunga 4låtar som betydde mkt för Carina och det ville Bella, Hennes musik kompis Jörgen ställde upp o spelade gitarr, jag hängde mä.. När vi kom dit blev carina jätte överraskad över musik stunden, jätte fint blev det lyckat!
Sen körde vi till rosegarden o köpte mat, hem till Petra och åt för att sen se kärleksfilmen The lucky one.. Mysig film med snygg skådespelare ;-) Lite pojkig med söt hihih... Stackard Bella höll på att svimma i kärleks scenena hihih..
 
Imorgon ska jag bjuda min älskade gamla jobbar kompis på lite kvällsmat, Tina kommer på besök så roligt!!!
Här har vi Tina,Ida o Marie
 
Idag går mina tankar till en kär kompis som hade en väldans otur i nattens festligheter, Kram till dig Sebbe!!
 
 
 
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0