Lediga måndag..

Va direkt rastlös när jag vaknade imorse efter mina 10 timmars sömn, åt frukost och läste tidningen..slängde iväg ett sms till Petra och frågade vad hon skulle göra idag fick svar ganska fort att hon strax skulle köra till Eko och maxi, jag hoppade in i duschen och hängde på, skulle inte ha ngt speciellt men ville göra något! Hade dok glömt igår när vi handlade att köpa ngt vi kunde ha efter maten ikväll när Tina kommer, så jag köpte frukt, tänkte göra en fruktsallad! Ska bjuda på bakad potatis med min goda kassler röra och massa grönsaker! Hoppas det uppskattas!
 
Igår gick jag in i vecka 20 och då skulle jag börja äta mina järn tabeltter så har tagit första idag, läste om när man skulle ta dem och stod gärna direkt på morgonen när magen va tom sen fick man inte äta på 2 timmar, det klarar jag inte, jag äter direkt när jag vaknat..så man kunde ta dem 2 timmar efter man käkat oxå..ska bara ta en varannan dag..ska man komma ihåg det oxå bara!! Halva tiden gått alltså.. går sakta upp lite nu känner jag totalt 6kg..
 
Kram på er!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Challe

Det är en härlig känsla att vara halvvägs! :)

Jag tar med järntabletter varannan dag, tyckte med att det var krångligt med 2 timmars reglen. Du behöver inte hålla så hårt på det, jag brukar ta på kvällen när jag gå och lägger mig..eller när jag vaknar på natten och måste kissa. Av någon anledning så kommer jag på det då att jag glömt att ta den :)

Kram

2012-09-10 @ 19:19:35
URL: http://challekarlsson.blogg.se
Postat av: Ullis

Så härligt, tack för att du delar med dig! Stor kram <3

2012-09-10 @ 21:33:45
Postat av: Linda

Tänk att halva tiden redan gått :))

2012-09-11 @ 09:16:59
Postat av: Josephine

Fler magbilder tack!! ;)

2012-09-12 @ 09:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0