Härliga soliga lediga måndag!

Skulle jobbat ikväll men eftersom en slapp så ville jag gärna slippa :-) Ikväll ska alla flaskor byta plats, ska tas ut ur hyllan och torkas..detta görs 2 gånger om året för att få in nyheter, ta bort utgående osv.. har gjort det alkoholfria och bubbel/starkviner förra veckan men det va ganska tufft för lilla mig just nu, ligga på golvet på alla fyra va nog inte det bästa o upp o ner osv..så nu va dem snälla mot mig! Ska in till Marie i em och fixa håret behövs verkligen, väldigt slitet nog längesen ja klippt igenom det! Får se om vi får i någon kul färg oxå, vaknade på lite busigt humör men blir väll det gamla vanliga ändå haha!
 
Helgen i hässlehom va bra men intensiv! Kl 16.30 checkade vi in, fixade oss lite på rummet och sedan var det mingel o bubbel..alla fick alkoholfritt ;-) bra för mig tråkigt för dem andra.. Sedan var det 3 rätters middag.. Hummersoppa till förrätt, oxfile,rödvinssås och potatiskaka till varmrätt, sedan en päron pannacotta med havtorns sås.. jätte god mat.. till det fick alla vars ett glas vitt och ett rött vin.. Mycket mera fest än så var det inte.. kanske för att schemat på söndagen va fullt upp från kl 7.30-16.. ni frågar efter foto, jag tog faktiskt inga kanske för utbrottet jag hade på lördagen innan jag åkte, kände inte mig på topp och kändes som ja tältade i min egna kropp hade en dålig dag hel enkelt med tårar och besvikelse..pricken över i:et kom när jag samlat mig och skulle gå till bussen.. det regnade och jag märkte att jag inte kunde knäppa min jacka :-/  idag är en ny vecka med nya tag och humöret är bättre.. vecka 22 går jag in i nu..
 
Kram på er!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0