sovmorgon..

Idag vaknade jag kl 8.15 det är ganska länge för mig, gick och la mig 21.45 oxå :-) Många timmars sömn, det behövs! Jag sov på Rickards sida hihi, han har lite hårdare madrass än mig så ville se hur det känns i min rygg, det va nog bättre än min super mjuka just nu iallafall.. Idag blir det jobb 12-18.30, kanske till 21.30 fall inte Anna får tag på någon annan som kan ställa upp att hjälpa henne på kvällens provning, annars får jag kanske ta det snäll som man är!
 
Imorgon är det dax för barnmorskan och kontrollerna man gör i vecka 24, jag vet inte rikigt vad man gör men vet att man tar blodprov, väger sig, kisseprov,mäter magen, man lyssnar nog på hjärtat oxå! Ska bli spännande att se hur det går, syrran ska hänga med mig ;-) 
 
Jag och Linda har börjat snacka om nyårs fest, glad att någon annan tar tag i det detta året, jag lär väll vara stor som ett hus då haha! Det känns långt till nyår men det är det faktiskt inte..Idag var det rikigt kallt och jag läste på facebook att folk här fått skrapa bil rutorna brr...
 
Ikväll kommer Rickard hem ska bli skönt :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja världen är liten! Lycka till hos bm. Kram

2012-10-10 @ 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0