Hejdå älskling..

Nu åkte Rickard till Stockholm och kommer hem på onsdag kväll :-( Jag ska strax till jobbet för att jobba några timmar på en vin och choklad provning, mums..Chokladen får jag äta iallafall ;-)
 
Idag va jag med Petra på maxi, lagade lite matlådor till veckan och gav Rickard middag nu innan han åkte :-) Snälla jag!!
 
Det händer verkligen en massa med min kropp nu känner jag, bara sista 2 veckorna har det hänt jätte mycket, ska bli kul att se vad barnmorskan säger på torsdag, Bella ska följa med mig då Rickard inte kan gå ifrån jobbet just på torsdag! Idag har bebisen hickat typ hela dagen, det rör massor på sig och det är skönt med livtecken hihi!
Många gillar våra andra namn så mycket och tycker att någon av dem kan vi väll ha som första namn istället, Gustav efter farfar, och Ebbe som Rickards morfar heter, men nej det vill jag inte ha även om jag tycker det är jätte fina namn! Ebbe har en tjejkompis bokat fall hon får en pojke i framtiden :-) Hoppas!!
Har ni några fina namn att rek? jag har ett som jag gillar väldigt mycket men vi får väll se ;-)
 
Jag fick en jätte glad nyhet för några veckor sedan, en av mina nära tjejkompisar ska ha bebis ca 8 veckor efter mig, jag blev så glad så tårarna sprutade, så glad för deras skull, även glad för min och Idas skull att vi ska vara hemma samtidigt åå så mysigt!! Även Rickard och Sebbe kanske får ihop några pappa dejter ;-) det är verkligen många som väntar barn nu!! Mina fina vänner!
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Va mysigt med hicka o allt.. På torsd ska väl bm mäta magen för första gången också :) så är det här uppe iaf..

2012-10-09 @ 08:21:03
Postat av: Linda

Kul med livstecken :))
Så himla kul att Ida å sebbe oxå ska ha barn :) kul att ni e mammalediga samtidigt :))
Puss

2012-10-09 @ 09:24:40
Postat av: Ida

Tack för de fina orden <3 Ska bli lovely

2012-10-09 @ 18:47:18
Postat av: Anonym

Jättegrattis sandra din farfar jade varit glad för bäbisen

2012-10-10 @ 22:25:32
Postat av: Anonym

Jättegrattis sandra din farfar jade varit glad för bäbisen

2012-10-10 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0