Godmorgon!

Jag har lyckats sova bra inatt fast jag nanat ensam, va lite läskigt igår ikväll vid 22 att komma hem till ett mörkt hem och ingen som satt i soffan när man öppnade dörren! Men det ska väll gå inatt oxå, dok är jag himla glad att det inte är ofta alls som Rickard sover borta, jag tror vi kan räkna dem gångerna på ett par händer som vi varit ifrån varandra!
 
Nu ska jag snart sticka till jobbet för en heldags arbete, dem passen på 10 timmar börjar bli lite tuffa man är verkligen helt slut när man kommer hem, men änsålänge funkar det :-)
Det är verkligen höst ute nu så det är bara att pälsa på sig och fram med paraply.. hade ju vatt extra skönt om man haft en jacka man kan knäppa :-/ får ta tag i det snart.. Frågan är bara ska man köpa en mamma jacka man inte direkt använder sen? eller en vanlig jacka i större storlek som man ev inte heller använder sen.. hmm..kan kvitta kanske..måste ha en varm jacka i vinter!!
 
ha en trevlig dag mina vänner!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0