Gäsp..

Rickard gick upp tidigt idag han skulle på utbildning i Malmö jag hade svårt att somna om fast jag visste att jag kunde ligga över en timme längre än honom.. Bebisen va väldigt vaken oxå i min lilla mage, kanske det va därför det va mysigt att bara ligga och fundera på vad han sysslade med egentligen hihi ;-) Det är verkligen full aktivitet!!! Idag jobbar jag bara 8.30-13 lyx, flera sånna pass tack :-) Sedan ska jag träffa fina Cissi, glad att hon vill träffa mig och tar tag i det så att det blir av :-) Mysigt att ha henne i sverigen igen!!
 
Jag o Mamma va på Eko i går vi kollade in julmarkanden, det känns så himla långt borta men ändå går det fort dit, undrar hur våran ju ser ut i år? jag har verkligen ingen anning.. Körde även till Bromölla möbel affär lite impuls sådär, va verkligen jätte mycket folk vi fattade ingenting, när vi kom in såg vi stora skyltar 25% på alla gardiner,presentartiklar o tavlor.. Vi köpte vars ett par gardiner ;-)
 
Kram på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0