Dagarna går..

Tycker dagarna går fort..ledig i måndags då hälsade jag på farmor blev en lagom promis för mina ben..dem mår inte så bra alltid :-/ ena benet ser hemskt ut..hoppas det går bort sen..  Sedan vilade jag en stund innan jag började städa lite i köket..han inte så mkt innan Bella kom på besök, hon hjälpte mig dok med nedersta skåpen då det plötsligt är långt ner till marken haha! En stund senare kom Sofie med fika och vi hade kaffe rep :-) härligt att vara med dem! Nu ska jag snart börja jobba! Kram!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Benen brukar bli bättre när ni fått er knodd, men du kan ju prata med din barnmorska.. Finns ju stödstrumpor som går till ljumskarna om det skulle hjälpa...? Kram

2012-10-31 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0