Mysdag!

Igår var jag ledig och hade en hemma dag!! Jag slappade på förmiddagen, städade lite och plockade undan bara! Blev en stund i soffan sedan :-) Fick ett sms av Bella fall hon kunde hälsa på en stund.. Så hon kom och hjälpte mig bära ner lite saker i källaren, vi fikade och tragga skit!! Rickard kom hem från jobbet och Bella skulle sticka hem och sedan vidare på handbollen.. Bella hade en extra biljett och va snäll och frågade Rickard om han ville hänga mä, han duschade och åt sedan drog han iväg med Bella o Robban!! Jag skulle ha middagsgäst, fina Marie skulle komma på middag inte träffat henne på jätte länge! Jag o Bella träffa henne i måndags på växthuset när vi beställde blommor till Marcus begravning som var i tisdags, Bella o Philip skulle gå! Det är så fruktansvärt när en 19årig kille känner att det verkligen inte finns ngt att leva för längre, detta har tagit hårt!
 
Marie kom när hon hade slutat, jag hade gjort ungstekt falukorv och potataismos, riktig lyx middag haha eller inte! Chokladpudding till efterrätt!! Vi traggade massa skit, vi lever olika liv och det är roligt att höra varadras historier!
En gamal bild på Linda o Marie!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0