Mycket nu..

Det händer en massa saker runt omkring mig nu dem flesta sakerna är inga roliga saker, varit väldigt mycket nu på sista taget och tråkigheterna bara fortsätter.. Rickard säger jag ska försöka att inte tänka så mycket på allt tråkigt utan tänka på mig själv, men ni som känner mig vet att det är inte så lätt :-/ Man är extra känslig nu oxå!
 
Bella sov här igår, Rickard hade sem igår dem hade grejat hela dagen här hemma, målat gosse rummet och fixat där, vatt ute i trädgården och grejat och när jag kom hem hade Rickard maten klart, det va så skönt att bara få sätta sig ner i soffan!! Dem hade varit så duktiga!!
 
Nu ska jag strax till jobbet och ikväll får vi se vad som händer! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, inte kul med tråkigheter :((

Rickard å Bella e så duktiga :)
Skönt å komma å maten står på bordet :)
Puss

2012-11-10 @ 09:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0