Blogg torka!

Inte haft någon ork eller lust att blogga senaste dagarna, så är det ibland! Idag redan söndag och helgen har gått fort som vanligt! I fredags hade vi en ganska tuff dag på jobbet och mitt pass 9-19.30 var oxå ganska tufft! Åkte hem till Petra när jag slutade där väntade delar av släkten, Petra bjöd på kalkon middag, det var så himla gott, undrar om det finns någon bättre mat?! Tror inte det!
 
Igår åkte jag och Rickard in en runda till stan och tittade, han hittade 2 skjortor på sandelins jätte fina! Vi körde till maxi och handlade, hade gäster igår kväll, hade laddat kameran men blev inga foto, hur kunde jag glömma? Anna,Foffo,Hedda, Malin,Johan och Erik va här! Vi hade jätte mysigt vi bjöd på Sparrisfilen och klyftpotatis, sparrisfile är flälskfile med dragonsåså och sparris :-) Till efterrätt blev det blåbär och hallon paj!
 
Vi satt och traggade skit och hade trevligt, mysigt att träffa dem! Det blev inte så sent, satte oss i soffan en stund efter att alla åkt hem sedan blev det sängen och sovmorgon för min del till nästan kl 9!!
 
Jag har aldrig varit i Ullared aldrig lockat mig men sa för några år sedan att blir jag gravid så ska jag dit iallafall en gång, nu har vi bestämt att vi ska åka dit nästa måndag den 12nov..Jag,Sofie,Bella o Mamma :-) Ska blir spännande hihi!! Blir nog lite julklappar inhandlade oxå!
 
Idag bjuder mamma på middag så ska ner till åhus vid 15 och äta, tackar man inte nej till!!
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0