Bilder från farsdag!

Jag har så långt till min pappa, så mamma kom på frukost dejt istället hihi, systrarna oxå! Mys!
Sedan skulle vi ut till Marie o Anton för att fika lite med Rickards familj, vi åkte vidare till handbollen och såg när Ifk krossade, jag har aldrig varit med om så mkt liv i magen någon gång det var verkligen fullt ös, kanske där är en handbolls kille i min mage ;-) Vi kom på innan matchen att vi var nog hungriga när handbollen var slut så Rickard föräldrar kom med förslaget om vi inte skulle äta på steakhouse, jag hade ju sagt till Bella att hon och jag skulle laga middag tillsammans, men Bella fick hänga på oss andra istället! Tack snälla Ingrid o Gert som bjöd på hela kalaset!
 
 
Anton åt köttbullar!
Bella bus!
Rickards lilla hamburgare!
Rickard blundar typiskt han men hade bara denna bilden :-)
 
Tack för en mysig söndag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0