Aj här och där..

Börjar känna mig som en sur tant redan, jag känner mig på dåligt humör, känner mig tråkig och mindre attraktiv.. orkar knappt sitta en timme eller gå en timme..men det går över det oxå! Blev iallafall väldigt glad idag för min barnmorska ringde och sa att läkaren hos dem fått ett återbud på mån kl 13 om jag ville ta den tiden istället och ta proverna och göra undersökningen hos dem istället för på sjukhuset på ons..snacka om att jag blev glad! Mycket skönare! Får vi se vad läkaren säger!! Mattias fick mä Rickard till gymet ikväll duktiga! Tips på roliga bloggar?!! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Lilla söta..så tråkigt att du ska ha ont! :-( Har precis börjat läsa den roligaste bloggen ever!!! Blir glad och skrattar åt/med henne varje dag! :-) Men du har säkert läst den redan...www.meekatt.com Puss o Kram, lycka till på måndag

2012-11-23 @ 07:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0