Underbara lördagen!!!!

Igår jobbade jag och sedan åkte jag hem, vilade liten stund sedan var det dax att göra sig redo för kvällens middag o party, denna gången var det Ida o Sebbe som bjöd!!! Mia och Ralle var några minuter sena, Ralle hade spelat match och stackaren fick byta om nere på gården innan dem gick upp haha lite kul!!!
Vi fick lite rose bubbel och små rostade mackor med cremfraisch,rom och rödlök jätte mumsigt! Huvudrätten var nypotatis, kött,sallad och 2 olika såser väldigt mumsigt!! Vi snackade massa skit skrattade och bara hade så trevligt!! Efterrätten bjöd faktiskt Mia på, då hon provar lite olika tårtor till bröllopet så ville hon ha våran hjälp nu med en hon hade hittat, dem vill inte ha vanlig bröllopstårta utan mera nån vanligare tårta, denna va passionsfrukts mousse med mango kompott och lite choklad, Mia va inte nöjd så det blir att prova flera tårtor!!! Ralle äter inte någon form av efterrätt :-/
Jag fick ha schlagern lite på i bakrunden :-) När Loreen sjöng va det dans o hög volym! Åå vad bra hon var!! Röstningen va spännande dem 10 första länderna sen drog hon i från, så glad att hon vann verkligen jätte roligt!!
Får bjuda på några bilder som jag vågar visa haha :-)
Rickard njuter av en frukt drink!
Våran efterrätt
Ralles efterrätt haha
Skåål
Mys gossar!
Sebbe glömde sina kallingar hos oss sist, jag tog med dem och dem hamnade på Mia IGEN!!
Massa gamla låtar spelade vi, sjöng massor! Lite aja halsen idag ;-) Fråga mig inte varför Ida
tog på sin baddräkt, jo just det vi spelade Baywatch låtern hahah!!
Se
Sexiga Ida!!
Jag o Mia!!
Mys på balkongen!
All in till Euphoria..
Hihih
Sebbe tog fram kavajer till grabbarna
Tack för ikväll mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga bilder från gårdagen :)

2012-05-27 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0