RING OCH RÖSTA SNÄLLA!!!!!

Snälla mina vänner och läsare vill ni göra mig en jätte stor tjänst eller rättare sagt min syster en tjänst?
Ring och rösta på hennes bidrag i svensktoppen nästa, hon har gått vidare en gång och är nu 6st kvar som ska uppträda på fredag i hässleholm på torget kl 17-19, självklart ska jag dit o stötta henne!!!
Ni ringer 099-321 15 man får rösta mera än en gång :-) SNÄLLA!!!! Man kan rösta fram till kl 18.30 på fredag!! Hon har en stor chans om alla bara hjälper till, sprid detta vidare!!!! Dessutom är faktiskt hennes låt bäst den finns på sveriges radios hemsida (P4)
Tack snälla!!!!

Kommentarer
Postat av: MalinL

Jag ska rösta!!!

2012-05-21 @ 18:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0