Snyft..

Usch igår var det en tråkig dag, många av våra älskade fiskar är döda :-( Dem stora oxå..
Dem sover ju längst ner längst bort under vintern där är en pump som gör att det inte fryser där nere, var inga problem förra vintern, men i år känns det som dem inte rikigt gått i ide.. vi har sett dem simma runt osv.. igår såg det väldigt konstigt ut så Rickard gik ut o kollade o då låg 4-5st av dem stor fiskarna döda o fast frusna uppe vid ytan vet inte vad dem sysslat med för det är inte fryst längst ner i dammen.. väldigt tråkigt iallfall och vi kan inte ta bort dem förrän isen är borta :-( usch, väldigt tråkigt faktiskt!!
helgen var himla trevlig, Rickard va iväg hela dagen med fotbolls grabbarna! Anna frågade mig på jobbet om vi skulle hitta på något så jag åkte hem till henne, vi drack lite vin och snackade om allt! hennes kompis joel kom oxå o fick vara med i tjej snacket haha!! Blev en runda på grand o dans natten lång!!!
Snart hämtar sofie mig då ska vi på en liten road tripp upp i skogarna ;-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har ingen blogg, tyvärr. Vi känner inte varandra heller, jag känner i allafall inte igen dig :-) Jag bor i Åhus, ser att du bor i Kristianstad. Världen är bra liten!

2012-03-06 @ 21:18:29
Postat av: sandra

Aha Emelie där ser man, jag kommer från Åhus men bor nu i rinkaby, ja världen är liten!!

2012-03-06 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0