Lördag..

Det var roligt att 6st läser min blogg, tack!! Ville ha nån ny blogg att följa men ingn av er som skrev kommentar  på förra inlägget verkar ha någon blogg.. Annika? vilken Annika? nyfiken!!!
Nu ska jag strax ta bussen in till jobbet, har inga planer på resten av eftermiddagen/kvällen får se vad som händer! Rickard ska träffa fotbolls killarna o se fotboll o ta en öl på olearys kl 14 sen vet han inte mera vad som händer, han kanske är hemma kl 17 eller drar dem vidare så kanske han e hemma mitt inatten vem vet :-/ haha!
Igår kväll var Marie o Anton här på lite fredagsmys! Vi åt tacos o busade :-) Mysigt!!
Ha en trevlig helg mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Trevligt med tacomys :)) vi fixade bakad potatis igår :)



Hoppas ni får en trevlig kväll :) vi ska bara va hemma, robin har lovat att fixa mat tills jag kommer hem :) jag jobbar ju hela denna helgen å nästa helg.. Men e ledig tisdag, torsdag å fredag veckan som kommer, ska bli skönt :)

Puss

2012-03-03 @ 12:44:32
Postat av: Emelie

Jag läser också. Hittade din blogg när jag letade efter recept. Jag provade dajmkakan - otroligt god! Tack för receptet :-)

2012-03-04 @ 08:48:18
Postat av: sandra

Emelie, vad kul att du gillade daimkakan, älskar den :-)

Är den någon Emelie jag känner? eller har du en blogg?

2012-03-05 @ 10:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0