Bara trött..

Varit jätte trött om kvällarna denna veckan :-/ typ gått o lagt mig vid halv tio.. somnar direkt.. Nu har jag två monster pass framför mig 9-19.30 både idag och imorgon!
Igår fick jag lossa öl för första gången, kul att göra ngt nytt men det va ganska svettigt haha!! Kört in öl i butiken har jag gjort någon gång innan :-)
1april är det dax för massa nyheter att komma in i vanliga varvet, det är massa fix och förberedelser som börjar nu inför detta, vilka ska tas bort, hur många kommer nya, vart ska dem vara, nya platser,nya prislappar, det är massa att göra blir lite kvällsjobb nu i mars för att fixa! jag har fått stora äran att hjälpa Daniel med rött vin så det är vårat huvudansvar!! Ska bli kul att vara en del i gänget liksom!
Igår köpte jag nya kläder för mitt presentkort på vero moda jag fick när jag fyllde år.. hade vår känsla igår och blev shopping sugen.. idag vakande man till snööö!!!
Nu ska jag snart in till jobbet!!! ha det så bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0