Midsommar!

Så glad att vi blev bjudna på en midsommarfest till Jenny o Daniel, ska verkligen bli jätte roligt! Samtidigt som det känns lite som att vi sviker våran tradition.. Vi har fixat midsommar nu sen jag o Rickard blev tillsammans tror jag närmre bestämt.. Men i år vad det ingen annan som sagt ngt eller planerat ngt vad jag vet, så tänkte jaja får väll ta tag i det igen :-) Jag tycker det är kul o vi hjälps alltid åt men i år kändes det så skönt att bli bjuden till något kul och att någon annan planerar o fixar osv, dessutom att det är Jenny o Daniel gör saker extra kul!!
Hörde oxå att Malena o Miche ska till herrljunga så dem sviker oxå :-) hihih..
Tänkte bjuda på några gamla midsommar bilder!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0