Ledig igår, jobb idag!!!

Igår åkte jag hem till kära Malin och hennes lilla Erik en månad, åå han var så himla fin! Malin oxå för den delen som hon alltid är! Fick tårar i ögonen när jag såg deras underverk så himla fin! Vi fikade lite och snackade skit snack, ville inte höra hela hennes förlossnings berättelse då det verkligen inte var en dröm förlossning, hon åkte in tisdagen kl 23 och på fredag morgon kom han äntligen ut, hon hade värkar hela tiden och sov en timme på dessa dygn.. Den "milda" berättelsen va jag nöjd med!!
Jag stannade bara 2 timmar så dem skulle få liten paus till innan nästa besök!! Jag gick till bussen, bussen va väldigt sen började undra om ngt hänt, jag stod ändå vid andra hållplatsen tyckte det va konstigt att bussen va så sen då, det visade sig sen när den kom att hela bussen va full av studenter som skulle in och gå karnevalen.. fy vilket liv i bussen.. men jag log lite o tänkte att för tio årsedan va jag minst lika glad o störig haha!!!
Strax in en runda till stan innan jobbet väntar, blir nog fullt ös idag på jobbet!!! Dok kan jag inte förstå att typ alla väntar till att handla sin dricka idag, sista dagen innan studenten..
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0