Heej..

Heej alla glada!
Igår vaknade jag av att det inte var ett moln på himlen, bestämde mig fort för att åka till stranden mötte syrran o barnen på kvantum 9.30 handlade fika och stack ner och la oss, jätte härligt! Mamma kom, Marie o Anton kom! Jätte skönt! Hade bestämt med Sanra o Nellan oxå att dem skulle komma ner, men dem dröjde Sanra hade fått problem med bilen! Massa folk på stranden äntligen, men lyckan varade inte så länge vid tolv blev det kallt och hela himlen va täckt av moln brr.. Sofie o mamma åkte hem.. jag han träffa Sanra en stunde dem han fika och så sen började jag frysa brr.. Åkte hem med Marie o Anton.. kunde man inte få en hel dag på stranden! Blev inte som jag tänkte mig alls :-/
 
Jag o älsklingen kollade resor i tis kväll och tänkte vi sticker iväg på en sista minuten på måndag, jag började närmligen med en ledig dag så vi hade hunnit det, men ser att våra passa gått ut idagarna suck, avgångarna va tidigt på måndag morgon vilket gjorde att vi vatt tvungna att åka ner till sturup i veckan o gjort tillfälliga pass som dessutom kosta 980st.. det va nog inte meningen vi skulle åka!!! vet inte vad vi ska göra nästa veckan för nån sol o värme verkar det inte bli.. 
 
Vi har sem vecka 35 oxå kanske vi sticker nånstans då om vi inte fått nån sol o bad!!
 
Kramizz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0