Eskilstuna!

Imåndags när vi vaknade hade vi fortfarande inte bestämt vad vi skulle göra på våran gemensamma semester vecka.. såg på facebook att pappa och kristina va hemma från sin mc semester jag fick ett ryck att vi kanske kunde köra dit, jag ringde och kollade läget och pappa tyckte det varit jätte skoj! Vi funderade och typ en timme senare satt vi i bilen på väg upp.. 50-55mil..
Vi kom dit vid 18.30, då bjöd dem på grillat mums..satt uppe och snackade och tittade på tv bara.. vi fick låna Ellas rum hon va hos sin mamma.. på tisdagen körde vi till ett köpcenter och shoppade lite, pappa visade vägen dit sen gick vi själva där och hittade lite till oss :-) Alltid kul att komma till andra ställe och shoppa! Vi hade sagt vi skulle äta hemma vid 15-16 då hade Kristina gjort jätte god mat och efterrätt.. På kvällen kom kristinas ena dotter Emma och hennes kille och hälsade på då blev det mat igen, 2 olika pajer gjorde vi en med räkor och en med skina, vi orkade igenligen inte äta mera men fick göra dem sällskap :-)
Vi såg en film och bara tog det lugnt! På onsdagen körde jag och Rickard ner till stan och kollade läget ville visa han hur det såg ut där nere, jag shoppade lite till :-) vi fikade och bara kollade läget!
 
Åt kvällsmat hemma hos pappa sedan körde vi en runda och visade Rickard vart pappa bodde innan där jag brukade vara och vilken sjö vi brukade bada i,det blev jätte fint väder på kvällen så vi stannade och åt en jätte god glass påvägen hem mums.. synd vi inte haft bad väder varit mysigt att få sola o bada i sjön!
På torsdagen körde vi hem efter frukosten! Va jätt mysigt att få hälsa på pappa och han har verkligen träffat en helt underbar tjej!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0