Det blev visst grill med goda vänner..

I lördags hade vi inget planerat efter att jag slutat jobbet och Rickards golf tävling var över jag handlade hem lite tacos och tänkte vi kunde äta det o bara slappa!
Vid kl 16 drar värsta sms rundan runt och törnkvist tyckte vi kunde grilla o spela spel, viss vi va på såklart tacosen kunde vänta! Vi skulle vara här, men sen passade Marie pysen ( Rickards föräldrars hund) så hon undrade om vi inte kunde vara där, det va 33 grande i poolen oxå och dem ville bada! Så vid 17.30 va Rickard hemma vi packade lite saker körde inom maxi o handlade lite sen va vi i skoglösa vid 18.30, blev en trevlig kväll, va hemma strax innan tolv!
 
Imorgon ska vi fixa nya pass fall vi blir res sugna vecka 35 när vi ha en veckas sem! Får se hur det blir inget bestämt ännu!
 
På lördag ska jag äntligen få äta räkor/kräftor så sugen.. frågat några tjejer som ska göra maj sällskap mm mums! Blir lite knytis tänkte jag så får höra av mig till dem andra o se om de vill fixa ngt gott till skaldjuren som alla själva tar med <3
 
Ikväll blir det tacomys hihih puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0