Vad händer?

Vad gör alla idag undrar jag? Rastlösa Sandra!! jag kan ju inte bjuda hem vänner varje helg hihih!! Några på jobbet ska träffas ikväll på hessler o snacka skit o dricka ngt gott, kanske jag åker in till dem :-) får se vad jag känner för lite senare!!!
igår hade vi fredags mys hos svärföräldrarna åt god mat, tittade på the voice och spelade spel! Jätte trevligt, ja var väldigt trött dok ;-) Jobbat idag var längesen ja jobbade en lördag!!!
Vi verkar bli runt 20 brudar nästa lör, några har fort inte svarat sista dagen idag får väll se om dem sista kommer eller inte!!! ser fram emot nästa helg!!!
Alla vänner frågar vad ja önskar mig är så svårt, men behöver nya kläder så önskat mig presentkort av linda på veromoda! Sen vill jag ha på Hennes o Stadium oxå :-) har sagt det till dem som frågat!
Av familjen har ja bara önskat mig pengar!!!
trevlig helg mina vänner! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0