Promis..

Började veckan med en ledig dag, inte fel.. jag o Petra tog en lång promis idag vi mötte Anna på vägen och sen mötte vi farmor oxå :-) vi var ute en och en halv time va riktigt skönt ute idag!!
Nu har jag plockat undan lite här och bytt från julgardinerna :-) så nu är allt jul borta, nej nästan skojade bara.. glömde några tomtar på toa kom jag på hahah!!
Står kanske stilla på min vikt förtillfället, kanske inte så konstigt heller då man unnat sig extra i jul o når, dessutom bjöd helgen på 3 kalas.. nu är det hårda tag igen!!!
Bestämt mig för att ha tjejfest lör 28jan, ska bli trevligt.. måste kolla så jag bjudit alla jag vill..vill ju inte missa någon!! Blir Grand för dem sen som vill hänga med mig! Några vänner har ja inte träffat på länge så hoppas dem kan komma!!
party party!!!!
Ska strax förbereda dagen middag, blir lasange!!! Puss  hej!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

Det syns visst!!!!! du är super fin syster!!

Det sa jag igår te rickard!!!!

2012-01-09 @ 17:19:06
Postat av: Linda

Du e så duktig som promenerar å kämpar med din vikt:) snart har du nåt ditt mål :))



Får hoppas många vill hänga med ut :))

2012-01-09 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0