Lugg..

Japp idag åkte luggen av, Åkte till Marie och tänkte att jag bara skulle klippa topparna o slinga ljust eller kanske bara ta utväxten.. Det blev heltfärgat och lugg!! Marie började snacka lugg direkt nästan hon tyckte jag skulle ha det, sa nej direkt haha! Sen började jag fundera såklart, men när jag tvätta ur färgen så bestämde jag mig för att INTE klippa lugg! Sen "tjatade" Marie om hur snyggt det skulle bli, vi började sätta upp luggen för att jag skulle kunna se lite hur det skulle bli men gick inte så bra, i nästa sekunde säger Marie nu gör vi det bara fegis haha!! sen åkte den.. Vännerna på fejjan verkade gilla det o på jobbet såg inte Marie o Nettan direkt vad ja gjort så för andra kanske det inte va så stor förändring men för mig var det de :-) tror jag gillar det haha!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Sötast!!<3

2012-01-23 @ 19:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0