Härliga torsdag!

Ledig idag, nyss slängt in en maskin tvätt.. hade ju sagt jag inte skulle tvätta Rickards fotbollskläder det skulle han få sköta själv men snäll som man är ;-) Redan trött på svettiga träningskläder hahah!!
Vaknade tidigt idag kunde inte somna om, låg kvar när Rickard gått upp men somnade aldrig om!
Farmor ska till maxi efter lunch får se om jag kanske följer med henne, fall jag är rastlös gör jag nog det :-)
Ikväll blir det bio med Rickard vi ska se Hamilton, älskar svenska filmer så har höga förväntningar på denna filmen!!
va o tränade igår innan jobbet är väldigt skönt att ha det gjort istället för att gå dit vid 18.30 när man slutat, plus att där är inte så mycket folk vid 9-10 tiden skönt!! Börjar bli förkyld så typiskt när man kommit igång med träningen.. får ta det lugnt kanske bara en liten promis i dag!!
Vad händer i helgen då? ingen som vet ingen som vet ;-) Hoppas dok alla är laddade för nästa helgs partaj ;-) kanske jag borde börja planera lite hihih!!
Jag är väldigt stolt över en gamal kompis, vi är inte så nära vänner idag ses nästan aldrig hörs bara på facebook och har koll på varandra där men vi hängde mkt på gymnasiet ;-) bjöd henne till nästa helg och hoppas hon kunde byta jobb pass så hon kan komma, iallafall hon är klar ambulanssjuksköterska nu, sjukt impad över detta, då jag inte kan fatta hur man kan jobba med detta haha, jag som är så rädd för en skvätt blod ;-) Tur inte alla är som jag hihih.. Hon ha kämpat o klarat detta hon är grym, Grattis till dig Josse!!!!!
Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tack vännen för att du skriver så fint om mig! Blev faktiskt mkt förvånad, men väldigt glad och rörd till tårar. :) Jag kämpar för fullt för att få ledigt nästa helg, jag vill jag vill jag vill komma på fin fest!! Var så längesen vi sågs nu ju.. Saknar dig! Kraaam!

2012-01-19 @ 15:40:57
Postat av: Sofie schyllert

haha jag känner inte Josse alls ju, träffats några gånger hos dig syster men jag är riktigt impad över att josse är ambulanssjuksköterska! riktigt maffigt!Stort! Grattis josse om du ser detta;-)

2012-01-19 @ 18:55:24
Postat av: Josephine

Tack Sofie! Jag är också stolt över mig själv. :)

2012-01-20 @ 08:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0