Blåser o blåser..

Blää nanat kasst inatt jag är så känslig för ljud när jag ska sova :-/ Blir jobb 11-18.30 idag!! Sedan är jag ledig fram till tisdag som det ser ut just nu men mkt kan hända :-) Blir annars liten mini semester.. kalas fre,lör o söndag så helgen är ju räddad :-) Vi ska nog hinna med lite annat oxå såklart!
I måndags kom mamma hit vi tittade på film hon har så länge velat se hur många lingon finns det i världen så den tittade vi på :-) Älskar filmen så jag tittade gärna på den igen!!
Igår va sofie på sjukhuset, början på att byta lever har börjat.. hon ska till sjukhuset idag o imorgon oxå denna veckan.. Det är en massa undersökningar o prover o annat som ska göras, detta är någon som kan ta väldigt lång tid!! Hur lång tid vet man inte såklart, man måste hitta en passande donator sedan när alla sofies undersökningar är klara! Hon sa igår att hon tycker det är bra om alla får veta vad som händer hon vill inte att folk ska se henne som en tråkig o trött person som alltid är nykter på festerna, ungefär så sa hon igår älskade syster!!
Senaste tiden har hon beskrivit sig själv som en 80årig tant, att hon är så trött o inte orkar göra ngt, vissa dagar mår hon sämre än andra! Vi har nog inte förstått riktigt hur sjuk syster är för vi pratar inte så ofta om det och när vi ses är hon så bra på att hålla humöret o glöden uppe!!! Vi finns för henne o stöttare henne det vet hon om <3 Älskar dig syster yster, detta kommer vara ditt år, du kommer kunna leva ett normalt liv efter denna resan!!!
Och jag är glad att du lyssnat på doktorn o gör som han säger denna gången ;-)

Kommentarer
Postat av: MalinL

Jag tänker på Sofie ofta, hon är stark! Många styrkekramar till henne!!

2012-01-04 @ 09:59:53
Postat av: den omtalande Sofie;-)

Tack Syster!! jag vet att ni finns här o ställer alltid upp för mig. Är så tryggt att veta! Ni är guld!!



Åh tack Malin, vad gullig du är!

2012-01-04 @ 19:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0